Pravi partner za vašo industrijo

Pravi partner za vašo industrijo

Kakovost, ki gradi zaupanje.
Zaupanje, ki gradi dolgoročno sodelovanje.

 

34

let zaupanja in strokovnosti

9000+

zadovoljnih partnerjev po vsej regiji

450+

odpremljenih pošiljk vsak dan

6

držav, kjer gradimo uspešne zgodbe

Intervju – Thomas Mori, direktor podjetja Fridro

FRIDRO – VSE, KAR INDUSTRIJA POTREBUJE NA ENEM MESTU

Thomas Mori, direktor podjetja Fridro

Zakaj ste se odločili za izdajo časopisa Fridro Novice?

Časopis smo ustvarili zato, da bi bili naši zaposleni, partnerji in stranke še bolj povezani z našo zgodbo. Želimo deliti novosti, dobre prakse, izkušnje in ideje, ki oblikujejo našo skupno pot.

Kaj je vodilo in vizija Fridra?

Leta 1991 smo si zastavili preprosto vprašanje: “Kako bi bilo, če bi industrijska podjetja lahko dobila vse na enem mestu, brez zapletov, zamud in skrbi?” Ta vizija je postala naša pot.

Kako se je podjetje razvijalo skozi čas in kako se je ponudba razširila?

Sprva smo začeli kot manjša ekipa s precej omejeno ponudbo. Sčasoma smo razširili produktni asortiman in storitve – ne ponujamo zgolj orodij, ampak tudi materiale, vzdrževanje in servis. Uvedli smo Full Service in avtomate za nadzorovano izdajo materiala, kar nam je omogočilo, da smo postali več kot dobavitelj – postali smo partner industrije.

Kako pomembno je vedenje o potrebah kupcev pri oblikovanju ponudbe?

Zelo pomembno. Ponudba nastaja v tesnem sodelovanju marketinga in prodaje. Upoštevamo potrebe kupcev na terenu, izkušnje s sejmov, analize konkurence ter spremljamo aktualne trende v industriji.

Katere strateške odločitve so Fridru omogočile, da je med najhitreje rastočimi podjetji v regiji?

Med ključnimi odločitvami so bile širitve na tuje trge (prisotnost v šestih državah), vpeljava inovativnih rešitev (avtomati), vlaganje v centralno skladišče, optimizacija procesov, digitalizacija ter skrb za kakovostno kadrovsko zasedbo. Pomembna sta tudi poslovanje brez kreditov in pravočasno poravnavanje obveznosti.

Kakšni so vaši glavni cilji za prihodnost?

Med našimi cilji je izgradnja večjega centralnega skladiščnega centra, ki bo omogočal konsolidacijo vseh izdelkov, odpiranje novih podružnic in širitev na tujih trgih. Nadalje bomo razvijali kadrovske službe, sistem mentorstva in notranje procese, da rast spremlja tudi visoka kvaliteta.

V kolikšni meri je rast podjetja rezultat širitve ponudbe ali izboljšav v logistiki in storitvah?

Rast izhaja iz več dejavnikov: zelo široke ponudbe izdelkov, konkurenčnih cen, jasnih katalogov, ki kupcem omogočajo dober pregled, ter inovativnih rešitev, kot so avtomati za izdajo orodja 24/7. Močno vlagamo tudi v marketing, logistiko, kakovost storitev ter stalno optimizacijo informacijskih sistemov.

Drsni levo/desno za več vprašanj

Kaj nas žene – naše vrednote v praksi

V podjetju Fridro verjamemo, da se zanesljivost, strokovno svetovanje in rešitve za industrijo ne dokazujejo z besedami, ampak z dejanji. Tukaj je nekaj primerov, kako naše vrednote živijo v praksi:

»Ko je proizvodna linija našega naročnika obstala zaradi manjkajočega orodja, je naš sodelavec dostavil naročilo kar s svojim avtomobilom – še pred začetkom izmene.«

Zavzetost. Ker čas v industriji šteje.

»Stranki smo na terenu demonstrirali delovanje različnih merilnih naprav in ji pomagali izbrati optimalno rešitev glede na pogoje dela in zahteve standardov.«

Strokovno svetovanje. Na terenu, kjer šteje praksa.

»Za stranko smo pripravili prilagojen seznam materiala za avtomat, optimiziran glede na preteklo porabo – s tem je zmanjšala stroške zaloge za več kot 20 %.«

Rešitve za industrijo. Prilagojeno. Učinkovito.

Pot do danes

Leta 1991 smo si v podjetju Fridro zastavili preprosto vprašanje: kako bi bilo, če bi industrijska podjetja lahko kupovala vse potrebno na enem mestu, brez zapletov, brez zamud in brez skrbi?
Odgovor na to vprašanje je postal naša pot.

Začeli smo z majhno ekipo in velikimi idejami. Vsako stranko smo poslušali, vsak izziv reševali, vsako priložnost za izboljšavo zagrabili z obema rokama. Danes smo prisotni v šestih državah, z več kot pol milijona izdelkov v ponudbi in nepogrešljivim znanjem o tem, kaj industrija res potrebuje.

Skozi leta smo opazili nekaj pomembnega – podjetja niso potrebovala le orodij. Potrebovala so rešitve, ki prihranijo čas, denar in energijo. Takrat smo ustvarili našo storitev Full Service in uvedli avtomate za nadzorovano izdajo materiala. To je bil naš trenutek – ko smo postali več kot dobavitelj, postali smo partner.

Danes sodelujemo s podjetji, s katerimi skupaj oblikujemo in spreminjamo svet. Vsak projekt, vsaka proizvodna linija, vsaka montažna ekipa, ki ji pomagamo, je del naše zgodbe.

Naše vrednote so tisto, kar nas vodi: odgovornost za vsako obljubo, inovativnost v vsakem koraku, timski duh v vsaki rešitvi.
Z vami rastemo, se razvijamo in skupaj ustvarjamo prihodnost industrije.

Fridro – ker je uspeh vašega podjetja tudi naš uspeh.

 

Rast, ki temelji na zaupanju in inovacijah

Danes Fridro deluje v šestih državah in ostaja eno najhitreje rastočih podjetij v regiji. Našo rast gradijo premišljene odločitve in zaupanje partnerjev, ki vedo, da z nami dobijo več kot izdelek – dobijo rešitev.
- širitev na tuje trge
- digitalizacija in avtomatizacija procesov
- izgradnja centralnega skladišča in optimizacija logistike
- vlaganje v znanje, ljudi in kakovost
- poslovanje brez kreditov in z odgovornim pristopom do vseh partnerjev

Vse to nam omogoča, da danes ponujamo več kot 500.000 izdelkov po konkurenčnih cenah, pregledno urejene v jasne kataloge in sodobno spletno trgovino. In ko dodamo še naše inovativne rešitve – kot so avtomati za izdajo orodja 24/7 – dobimo tisto, kar industrija res potrebuje: prihranek časa, nadzor nad zalogo in zanesljivo podporo.

Povezovanje ljudi, znanja in idej

V središču našega dela so ljudje – sodelavci, partnerji in stranke. Zato smo ustvarili tudi časopis Fridro Novice, kjer delimo zgodbe, inovacije in dobre prakse iz sveta industrije. Verjamemo, da se uspeh gradi z odprto komunikacijo, sodelovanjem in skupnimi cilji.

Pogled v prihodnost

Naša zgodba se tukaj ne konča – pravzaprav se šele začenja. Pred nami so novi projekti, nove tehnologije in nove priložnosti. Naš naslednji cilj je izgradnja novega centralnega logističnega centra, ki bo povezal celotno ponudbo Fridro in omogočil še hitrejšo odzivnost.

Širimo prisotnost na tujih trgih, razvijamo mentorske programe in notranje kompetence, ter gradimo kulturo sodelovanja, v kateri vsak posameznik prispeva k skupnemu cilju. Ker verjamemo, da uspeh ni cilj, ampak pot – pot, po kateri hodimo skupaj z vami.

Fridro – kjer se znanje, inovacije in partnerstvo srečajo v eni zgodbi.

Od skromnih začetkov do partnerja industrije

Začeli smo kot majhna ekipa z velikimi ambicijami. Vsaka nova stranka je bila izziv, vsaka težava priložnost za izboljšavo. Skozi leta smo zrasli v enega vodilnih ponudnikov orodij, delavniške opreme, materialov in zaščitnih sredstev za industrijska podjetja. A nismo se ustavili pri prodaji izdelkov – želeli smo ustvariti celovite rešitve.

Zato smo razvili storitve, kot sta Full Service in avtomati za nadzorovano izdajo materiala, ki podjetjem omogočajo popoln nadzor nad porabo, avtomatizirano oskrbo in večjo učinkovitost. Z vsakim projektom, z vsakim partnerstvom dokazujemo, da Fridro ni le dobavitelj – temveč zanesljiv in zaupanja vreden partner industrije.

Avtomati in Full Service by Fridro

Naše rešitve za nadzorovano izdajo materiala povežejo robustno strojno opremo z inteligentno programsko opremo za popoln nadzor nad porabo. Za proizvodna okolja to pomeni manj zastojev, manj zalog in več sledljivosti – 24/7.

24/7 dostop in sledljivost

Prevzemi z identifikacijo, dodeljene omejitve po oddelkih in uporabnikih, popolna zgodovina porabe.

Manj zalog, manj zastojev

Samodejna naročila, minimalne zaloge, konsignacija in hitro polnjenje.

Poročila in optimizacija

Pregledne analitike po projektih, linijah in zaposlenih – za utemeljene odločitve.

Full Service

Mi poskrbimo za artikel, polnjenje, poročila, servis in optimizacijo – vi se posvetite proizvodnji.

»Brez dvoma bi storitev Full Service priporočil tudi drugim podjetjem. Fridro se izkaže kot izredno zanesljiv in strokoven partner, ki razume sodobne izzive na področju skladiščenja ter avtomatizacije. Njihove rešitve so premišljene in prilagodljive, hkrati pa s partnerstvom omogočajo skupen razvoj in napredovanje v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju. Prepričan sem, da lahko tudi drugim podjetjem prinesejo večjo učinkovitost in optimizacijo procesov, kar je v današnjih časih ključnega pomena za konkurenčnost.«

Jernej Duler, direktor Innoduler d.o.o.

Kontakt

📍 FRIDRO d.o.o., Obrtniška ulica 12, 2360 Radlje ob Dravi, Slovenija
📞 +386 (0)2 88 79 140
📠 +386 (0)2 88 79 143
✉️ info@fridro.si

Osnovni podatki podjetja

Št. registrskega vložka: 1/03921/00
Ustanovni kapital: 188.170,00 €
D za DDV: SI88489752
Matična št.: 5494796
TRR: SI56 0247 0001 6636 497 – NLB d.d., Ljubljana
TRR: SI56 2900 0005 1071 909 – UniCredit Banka Slovenija d.d.

Delovni čas

🕒 Ponedeljek – Petek: 7:00 – 15:00

Odgovorimo v najkrajšem možnem času. Hvala za zaupanje.