“Kako bi bilo, če bi industrijska podjetja lahko dobila vse na enem mestu, brez zapletov, zamud in skrbi?”

-četrtek, 13 november 2025

FRIDRO – VSE, KAR INDUSTRIJA POTREBUJE NA ENEM MESTU.
Intervju – Thomas Mori, direktor Fridro d.o.o.

Zakaj ste se odločili za izdajo časopisa Fridro Novice?

Časopis smo ustvarili zato, da bi bili naši zaposleni in poslovni partnerji še bolj povezani z našo zgodbo. Želimo deliti novosti, dobre prakse, izkušnje in ideje, ki oblikujejo našo skupno pot.

Kaj je vodilo in vizija Fridra?

Leta 1991 smo si zastavili preprosto vprašanje: “Kako bi bilo, če bi industrijska podjetja lahko dobila vse na enem mestu, brez zapletov, zamud in skrbi?” Ta vizija je postala vodilo našega delovanja.

Kako se je podjetje razvijalo skozi čas in kako se je ponudba razširila?

Sprva smo začeli kot manjša ekipa in s precej omejeno ponudbo. Sčasoma smo našo ponudbo nadgradili. Danes ne zagotavljamo več le orodij, temveč tudi širok nabor zaščitne opreme, storitev vzdrževanja in servisa, s čimer svojim partnerjem omogočamo celovite rešitve na enem mestu.

Ekipa Fridro med pripravo časopisa
Razvojni center Fridro

Kako pomembno je vedenje o potrebah kupcev pri oblikovanju ponudbe?

Zelo pomembno. Ponudba nastaja v tesnem sodelovanju marketinga in prodaje. Upoštevamo potrebe kupcev na terenu, izkušnje s sejmov, analize konkurence in nenehno spremljamo aktualne trende v industriji.

Kakšne so bile ključne strateške odločitve, ki so Fridru omogočile, da se uvršča med najhitreje rastoča podjetja v regiji?

Med ključnimi odločitvami so bile: širitev na tuje trge (prisotnost v šestih državah), vpeljava inovativnih rešitev, kot so avtomati, vlaganje v centralno skladišče, optimizacija procesov, digitalizacija, ter skrb za kakovostno kadrovsko zasedbo.

V kolikšni meri je rast podjetja rezultat širitve ponudbe ali izboljšav v logistiki in storitvah?

Rast je pogojena z vrsto dejavnikov: zelo široke ponudbe izdelkov, konkurenčnih cen, jasnih katalogov, ki kupcem omogočajo dober pregled, pa tudi iz inovativnih rešitev, kot so avtomati za izdajo orodja 24/7. Prav tako smo vložili precej sredstev v marketing, logistiko, kakovost storitev, ter stalno optimizacijo informacijskih sistemov.

Kaj so vaši glavni cilji za prihodnost?

Med našimi cilji je izgradnja večjega centralnega skladiščnega centra, ki bo omogočal konsolidacijo vseh izdelkov, sklepanje novih poslov in razširitev na tuje trge. Nadalje bomo razvijali kadrovske službe, sistem mentorstva in notranje procese, da zagotovimo uravnotežen razvoj med rastjo in kakovostjo.

Rast in širitev podjetja Fridro

Za več informacij o Fridru ali sodelovanju stopite v stik z nami.

Kontakt: info@fridro.si(02) 887 91 40

Za sodelovanje nam lahko pišete Preberite več novic