“Brez dvoma bi storitev Full Service priporočil tudi drugim."

-petek, 14 november 2025

Intervju - Jernej Duler, direktor Innoduler d.o.o.

Kako bi na kratko predstavili podjetje Innoduler našim bralcem?

Innoduler d.o.o. je sodobno, inovativno, družinsko podjetje, specializirano za razvoj in proizvodnjo naprednih rešitev v železniški industriji, vključno z vagonskimi nadgradnjami, kontejnerji in sistemi za logistiko. Podjetje deluje v tesni povezavi z partnerskim podjetjem Innofreight, kar omogoča sinergije v razvoju in trženju lastnih rešitev in tehnologij.

Innoduler je zavezan razvoju in inovacijam na področju rešitev za železniški tovorni promet, ki povečujejo učinkovitost in podpirajo trajnostne infrastrukturne projekte. Naša predanost omogoča konkurenčnost na globalnem trgu, hkrati pa ohranjamo zvestobo našim temeljnim vrednotam in kulturi delovanja.

Zakaj to počnemo: Verjamemo, da lahko s svojimi inovacijami korenito izboljšamo učinkovitost transportnih procesov in železniške infrastrukture. Hkrati gradimo trajnostna delovna mesta za naslednje generacije, ki s podobnimi željami, cilji in ambicijami ustvarjajo prihodnost.

Kako to dosežemo: Drzno in pogumno rešujemo izzive. Konstantno vlagamo v razvoj ekipe, nove tehnologije in izboljšujemo procese za dosego najvišje ravni učinkovitosti in kakovosti.

Kaj dejansko počnemo: Innoduler razvija in proizvaja napredne nadgradnje železniških vagonov, kontejnerje in sisteme za razkladanje, ki izboljšujejo učinkovitost, prilagodljivost in trajnost železniškega transporta.

Panoramski pogled na industrijski kompleks Innoduler

Kako je prišlo do odločitve za uvedbo Fridrovih avtomatov s storitvijo Full Service?

Do odločitve za uvedbo Fridrovih avtomatov za nadzorovano izdajo materiala s storitvijo Full Service je prišlo zato, ker želimo v podjetju Innoduler vso svojo energijo in znanje usmeriti v našo osnovno dejavnost – varjenje, avtomatizacijo ter razvoj naprednih rešitev za železniško industrijo. Fridro nam je kot zanesljiv partner ponudil celovito rešitev za učinkovito in pregledno upravljanje skladiščenja ter izdaje potrošnega materiala, kar nam omogoča, da se lahko še bolj posvetimo svoji glavni dejavnosti in hkrati optimiziramo procese v skladišču.

Kdaj ste sistem uvedli in kaj je bil glavni razlog za odločitev?

Sistem smo uvedli pred približno dvema letoma, glavni razlog za odločitev pa je bila, kot smo že omenili, optimizacija procesov v skladišču. Želeli
smo zagotoviti bolj učinkovito, pregledno in avtomatizirano upravljanje izdaje materiala, kar nam omogoča, da se osredotočimo na našo osnovno dejavnost in izboljšujemo celotno učinkovitost podjetja.

Robotizirana linija za varjenje kontejnerjev

Kako ocenjujete sodelovanje s Fridrom pri implementaciji in podpori?

Naše sodelovanje s podjetjem Fridrom pri implementaciji in podpori sistema ocenjujemo kot izjemno pozitivno. Njihova ekipa se odlikuje z odličnim poznavanjem logistike in avtomatizacije skladiščnih procesov, zato je celotna uvedba potekala brez zapletov ter zelo učinkovito. Z veseljem lahko poudarimo, da med implementacijo nismo naleteli na nobene težave, pohvaliti pa moramo tudi strokovnost in prilagodljivost ekipe Fridro.

Katere glavne prednosti opažate pri uporabi Full Service?

- Dostopnost 24/7: Z uvedbo avtomatskih omar je potrošni material zaposlenim na voljo ves čas, kar pomeni, da lahko do potrebnih sredstev dostopajo kadarkoli, brez čakanja ali omejitev zaradi delovnega časa skladišča.
- Nadzor in optimizacija porabe: Sistem omogoča natančno spremljanje in analiziranje porabe potrošnega materiala, kar prispeva k zmanjšanju izgub, boljši sledljivosti in učinkovitejšemu upravljanju zalog.
- Prihranek časa in optimizacija procesov: Z avtomatizirano izdajo materiala se bistveno skrajša čas iskanja in prevzema, prav tako pa ni več potrebe po ročnem vodenju zalog. To razbremeni zaposlene in omogoča večjo osredotočenost na osnovne dejavnosti podjetja.
- Ni skrbi za zaloge: Storitev Full Service zagotavlja stalno razpoložljivost materiala, saj partner skrbi za pravočasno polnjenje in vzdrževanje zalog, kar pomeni manj administrativnega dela in večjo zanesljivost v proizvodnem procesu.
- Optimizacija prostora v skladišču: Avtomati omogočajo boljši izkoristek skladiščnih površin, saj so materiali urejeni in organizirani, kar pripomore k večji preglednosti in lažji dostopnosti.
- Skupno analiziranje in uvajanje novih materialov: Sodelovanje s partnerjem v okviru Full Service omogoča skupno analiziranje potreb in testiranje novih materialov, kar prispeva k stalnemu izboljševanju proizvodnih procesov.
- Celostna optimizacija proizvodnje: Zaradi avtomatizacije, boljše sledljivosti in optimizacije porabe sistem bistveno prispeva k večji učinkovitosti in prilagodljivosti celotne proizvodnje.

Full Service – avtomati za material in nadzor porabe

Kako vidite nadaljnjo uporabo avtomatov – širitev ali nadgradnje?

Vsekakor menimo, da je prihodnost v stalnem razvoju in nadgradnjah obstoječega sistema.
Poleg širitve uporabe avtomatov na več oddelkov oziroma lokacij v podjetju razmišljamo tudi o uvedbi zbiralnika potrošnega materiala, kar bi še dodatno izboljšalo nadzor nad porabo in recikliranjem. Poleg tega načrtujemo povezavo avtomatov z ERP sistemom, kar bi omogočilo avtomatizirano spremljanje zalog in boljšo sinhronizacijo podatkov v celotnem podjetju.
Razvoj analitike v orodjih, kot je Power BI, pa bi nam omogočil poglobljeno analizo porabe in trendov, kar je ključno za nadaljnje optimizacije procesov. Tako vidimo priložnost za stalne izboljšave, kar bo prispevalo k večji učinkovitosti in prilagodljivosti našega podjetja v prihodnosti.

Bi priporočili Full Service tudi drugim podjetjem? Zakaj?

Brez dvoma bi storitev Full Service priporočil tudi drugim podjetjem. Fridro se izkaže kot izredno zanesljiv in strokoven partner, ki razume sodobne izzive na področju skladiščenja ter avtomatizacije. Njihove rešitve so premišljene in prilagodljive, hkrati pa s partnerstvom omogočajo skupen razvoj in napredovanje v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju. Prepričan sem, da lahko tudi drugim podjetjem prinesejo večjo učinkovitost in optimizacijo procesov, kar je v današnjih časih ključnega pomena za konkurenčnost.

Sedež in razvojni objekt podjetja

Za predstavitev delovanja sistema v živo in pripravo rešitve po meri stopite v stik z nami.

Kontakt: info@fridro.si(02) 887 91 40

Rezervirajte si predstavitev avtomatov  Več o Full Service by Fridro na naši spletni strani